з кожного замовлення 5% на підтримку ЗСУ
0
  0,00  грн.
Закрити

+380 (97) 688 66 31


Працюємо пн.-сб. 9:00 - 17:00

Выбор площадки для онлайн-продаж

08.02.2021

1907

Вибір майданчика для онлайн-продажів

Якщо ви вже точно вирішили просувати свій бізнес в Інтернеті і відповіли на питання з попередньої статті, саме час визначитися з майданчиком для продажів. Чим варто керуватися при цьому?

  • важливо розвивати свій бізнес там, де є ваша цільова аудиторія або де їй звично і зручно купувати
  • визначитися з бюджетом, який ви готові виділити на старті, адже різні майданчики передбачають різні вкладення

Отже, які варіанти можна розглянути?

  1. Найпростіший спосіб - продажі через месенджер (Viber, Telegram, WhatsApp), створюємо групу/канал => додаємо своїх друзів, друзі додають своїх друзів => в групу виставляємо фото товару, характеристики, ціну => отримуємо замовлення. Підходить, якщо у вас є номери телефонів існуючих клієнтів, які раніше купували офлайн, а також для товарів широкого попиту.
  2. Продажі через соціальні мережі (Instagram, Facebook та інші). Створюємо сторінку => виставляємо фото товарів з характеристиками і ціною, пишемо цікаві для вашої цільової аудиторії тексти => залучаємо підписників органічно (безкоштовно) та за допомогою таргетованої реклами або реклами у блогерів => отримуємо замовлення. Важливо користуватися таким інструментом як Instagram Stories, так як безкоштовні охоплення постів залишають бажати кращого, а Сторіс дозволяють його розширити.
  3. Свій сайт - найбільш витратний варіант за часовими та фінансовими вкладеннями, але на довгострокову перспективу. Варіанти створення сайту:

a) Маркетплейс. Розміщення ваших товарів на торгових майданчиках (prom, olx, rozetka, Kidstaff і т.д.). Українські підприємці можуть відкривати на їх базі власних онлайн-магазинів. Обираємо майданчик, вивчаємо умови співпраці => обираємо відповідний тариф => обираємо дизайн => наповнюємо сайт (інформація про нас, фото товару, характеристики, опис категорій, банери) => підключаємо сервіс аналітики та інші необхідні сервіси => налаштовуємо рекламу => отримуємо замовлення. Як правило, торгові майданчики беруть певну комісію з продажів, тому початкові вкладення будуть мінімальними

b) Створення сайту на конструкторі (monsterwebby.com, tilda, wix). Обираємо конструктор, вивчаємо умови співпраці => обираємо відповідний тариф => налаштовуємо дизайн => наповнюємо сайт (інформація про нас, фото товару, характеристики, опис категорій, банера) => підключаємо сервіс аналітики та інші необхідні сервіси => налаштовуємо рекламу => отримуємо замовлення. Платформи-конструктори монетизують свої послуги по-різному: вони можуть стягувати комісію з продажів, пропонувати просунуті функції за окрему плату або встановлювати абонентську плату. Уважно вивчіть умови використання обраної платформи, щоб уникнути сюрпризів.

c) Власний самостійний сайт на основі готової або рукописної CMS (система управління контентом). Популярні движки: WordPress, eCommerce, Opencart. Вибравши цей варіант, самостійно розібратися і налаштувати все коректно складно. Обираємо CMS або знаходимо WEB-розробника => обираємо дизайн => наповнюємо сайт (інформація про нас, фото товару, характеристики, опис категорій, банера) => підключаємо сервіс аналітики та інші необхідні сервіси => налаштовуємо рекламу => отримуємо замовлення. Залежно від особливостей вашого бізнесу вам знадобиться движок з певним набором функцій.

Кожен з варіантів може використовуватися і приносити прибуток окремо так і всі варіанти одночасно, створюючи ефект синергії. Пробуйте, тестуйте і у Вас все вийде!

Читайте также
Все статьи
Viber